ponedeljek, 18. marec 2013

Barcelona!

Takole se je začelo. Kampiranje na letališču, oz. težko je življenje glasbenikov:




 Gaudijeva: La Sagrada Familia. Morm rečt, da me ni pretirano navdušla, res pa je, da nisem šla noter (13 eur je blo, tolk je bil celodnevni budget s kosilom vred)

 Sem pa šla na znamenito ulico: La Rambla. Sonček, veter in 18°C

Takole zgleda, štanti, turisti,... živahno.

Peški sem prišla čisto do morja, pozdravila Krištofa Kolumba na spomeniku, potem pa se mi je že mudilo na koncert.


 Zvečer smo blesteli na odru (tole je generalka):

Dirigent: Herbert Blomstedt. Pri svojih 85 letih ima več energije kot večina mladostnikov (ja, nažalost vključno z mano). Je povedal skrivnost: ''Every evening I go jogging and in the morning I do yoga''. 
Simpl. Boste vidl v Zagrebu.



Mesto je fantastično, na vsakem vogalu mi je čeljust dol padla, tolk lepih stvari sem vidla.

Jutri pa PARIZ :)

Nočko!





Ni komentarjev:

Objavite komentar